tisdag 9 november 2010

Edie is coming to town. Och jag är så där så ni vet inte vad.


Att allt ska vara så... fruktansvärt; svårt, komplicerat. (DU FÖRVIRRAR MIG!...) Utropstäcken gåner hunda... 1000...! Vill inte vara, vill så mycket vara, nära? Borta? Bara du finns där.


"Fina" är inte rätt ord. Jag hittar ej de rättskrivna orden. "Fina" är opersonligt vi är personliga vilsa bosta i den oändliga skogen som ingen läser stigarna snurra OCH det blir tomt- tomt fyllt av känslor- JAG VET INGENTING.




Lost little poor girl hanging in the... hemma hos Katten(hjärta). Jag vet ingenting.


DU! vet ingenting. Jag hatar *harkel; pust! SUCK....* mmm...


det som hjärntvättar på ett "bra" sätt är det något typ av sätt i verkligheten Livet alls? Ja eller Nej? Svar, tack!




Sött.






Ni förvirrar mig så fruktansvärd. DU är VÄRD (och) bäst... det (kommer igen) fina... du vet? Nej... just det. Du vet ju inte. Jo nej jo nej denna jäääävla tvekan och förrvirran. Ta mig för fan bara BORT! Bläjhjjjisdj,hgvns,m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar